Onze laatste dag zit erop...snik snif - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jaap en Sascha - WaarBenJij.nu Onze laatste dag zit erop...snik snif - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jaap en Sascha - WaarBenJij.nu

Onze laatste dag zit erop...snik snif

Door: Sascha & Jaap

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Sascha

08 Augustus 2011 | Verenigde Staten, Las Vegas

Het eind is in zicht, maar hier eerst nog een bericht van ons.

Bryce Canyon staat bekend om zijn bijzondere zandsteenpilaren. Die door vooral de regen hun vorm krijgen. In Bryce heb je het Amfpitheater. Een overzicht van bovenaf over het geheel van pilaren die door de zon de meest prachtige kleuren krijgen. Voor we dat op de foto proberen te zetten doen we eerst een redelijk eenvoudige hike door Bryce. Het gaat naar de bodem van de canyon en weer gezellig terug omhoog. Het tussenliggende deel is supermooi. Hierna zijn we lekker gaan picknicken en daarna nog een easy hike in 40 graden brandende zon. Maar ook weer erg mooi.

Na Bryce zijn we via de mooie route 12 naar Zion gereden. Daar aangekomen gerelaxed bij het zwembadje, geen understatement, van het hotel. De volgende dag hop in de shuttle Zion in. We hebben een wandeling langs de rivier gedaan en gaan naar weeping rock. Daarna besluiten we Hidden Canyon te gaan doen. Wat een hel van een hike, maar uiteindelijk ook erg mooi eenmaal op weg en toen we klaar waren erg trots dat we hem gedaan hadden.
Na nog een hike houden we het om een uur of 2 voor gezien. Het is zo warm niet normaal.

Na onze 2e nacht in Springdale is het zover we gaan op weg naar Las Vegas. Het eind is in zicht.

Maar niet voordat we nog een killing hike doen in Zion Kolob Canyon. Hiken is erg leuk, maar blijkbaar na 3 weken kan ook dat toch teveel worden in de warmte. Het was wel een leuke hike langs een beekje en die hebben we wel 83x gekruist voor we het eindpunt bereikten en toen weer gezellig in de warmte terug. Ik was gesloopt. Met Jaap ging het wel. Toch maar eens een stapje terug doen als het 40 graden is.

Eenmaal in Las Vegas hebben we 3 nachten in een cheap hotel geboekt en vannacht en vanavond slapen we heerlijk luxe in The Venetian. Wat een hotel. We hebben de simpelste suite, maar we voelen ons millionair.

Morgenochtend verlaten we de USA... snik snif...en woensdagochtend 8 uur zijn we weer terug in NL en zit de reis erop.
Bedankt allemaal voor jullie reacties en het meereizen.

Liefs van ons.

• 09 Augustus 2011 - 05:22

Jan En Ria:

We wensen jullie een hele g
    Goeie Terugreis en we wachten op je op schiphol!!
    Liefs en tot woesdag!!

• 09 Augustus 2011 - 05:38

Henk, Myra En Dean:

Tijdens het lezen van je leuke verslagen waren wij in gedachte ook een beetje op vakantie, jammer dat het er weer opzit maar fijn dat jullie weer lekker naar huis komen.
    Hele goeie reis en we zien elkaar snel, liefs van ons xxx

• 09 Augustus 2011 - 07:30

Frits En Corrie:

Goede reis terug. Volgende week mijn lunchmaatje weer terug. Zie je dinsdag. Geniet ook nog van de vrije dagen thuis.

• 09 Augustus 2011 - 08:00

Piet Bongaards:

Bedankt.
    Ik wens jullie een fijne terugreis.

• 09 Augustus 2011 - 16:55

Willem Eichhorn:

Helaas leuke liedjes duren niet lang, maar aan de foto's en de verslagen te zien hebben jullie het uitstekend naar jullie zin gehad.
    Een goede en rustige terugreis en doe de laatste dagen rustig aan.
    Howdy

• 12 Augustus 2011 - 08:44

Jaap En Sascha :

lindsay
    3 dagen geleden

Haaai lieverds! Wauwww super gaaf al jullie verhalen!! wat een top vakantie zullen jullie hebben.. De foto's zien er ook echt goed uit haha!! Geniet nog even van jullie laatste avondje en succes met de laatste dollars vergokken in las vegas haha!! Hopelijk valt er nog een leuk prijsje zodat jullie nog een x terug kunnen haha! Nou tot morgen ik ga proberen jullie op te halen bij de gate!! Dikke kusss en slaap lekker in jullie millionare room haha xxxxxxxxxxxx

jenno
    3 dagen geleden

Hey guys..........jammer he, dat het er weer op zit, maar wat geweldig wat julie allemaal hebben meegemaakt. Nog heel veel mazzel in Las Vegas en gezond weer thuis. Dikke knuffels.

liesbeth
    3 dagen geleden

goede reis terug, en hier is het lekker geen 40 graden, maar een stukje kouder en natter

Belinda & Rene
    3 dagen geleden

Wat een schitterende reis hebben jullie gemaakt!!! Sommige dingen zijn natuurlijk heel herkenbaar voor ons. Jullie zijn wel echte die hard hikers zeg! Met dat touwtje langs die afgrond....dat doen wij jullie niet na
    Wel gaaf dat jullie de laatste nacht in het Venetian hotel geslapen hebben, dat lijkt ons ook nog wel eens gaaf om te doen.We hopen dat jullie een goede terugreis gehad hebben en dat de jetlag meevalt..... Groetjes van ons.

chrisstal6
    3 dagen geleden

niets te danken hoor, het was leuk om jullie te volgen, goeie reis naar Iberisch Nederland.

hihihihihihihiihihhiihihihhihiihihh he Jaap

• 15 Augustus 2011 - 13:55

Nanne:

wel allemaal mooie foto's ik heb ze allemeel gezien ik ben er jaloers op jullie zulk mooi weer en hier zo slecht maar als jullie terug komen neem die zon dan ook mee haha nou een goeie reis terug

xx