Grand Teton - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Jaap en Sascha - WaarBenJij.nu Grand Teton - Reisverslag uit Jackson, Verenigde Staten van Jaap en Sascha - WaarBenJij.nu

Grand Teton

Door: Sascha & Jaap

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Sascha

22 Juli 2011 | Verenigde Staten, Jackson

Daar zijn we weer, nu vanuit het groene Jackson bij Grand Teton National Park.

We zijn vanuit Vernal gaan rijden naar Jackson. Dat ligt onderaan Grand Teton in een berggebied waar alles zowaar groen is. In de winter is het een groot sneeuwgebeuren hier, maar in de zomer is het ook gewoon heel druk.

We kwamen 's avonds om een uur of half 8 bij ons hotel aan en we hadden echt mega trek. 's Ochtends hadden we al verse hamburgers met broodjes gekocht, want ze hebben hier een keukentje. Als we dat vertellen aan de vrouw bij het hotel vraagt ze of we niet liever de 2x2 m BBQ willen gebruiken...tuurlijk.

Jaap is lekker gaan bakken en ik heb gelijk ff een wasje gedaan. Was wel nodig ondertussen. We hebben heerlijk gesmuld, hebben nog wat gerelaxed, een kamer geboekt voor de volgende 2 nachten en toen lekker gaan slapen.

De volgende ochtend hebben we een prachtige hike gemaakt bij Taggert Lake. Die duurde zo'n 3 uur. Nee, we hebben geen beren of andere wildlife gezien. Na de hike lekker gelunched met op de achtergrond Snake River. Een vrij grote rivier met zijwatertjes waar we lekker doorheen hebben gelopen.
Begin van de avond waren we terug en zijn we weer eens lekker uit eten gegaan. Daarna nog wat rondgelopen door het centrum en toen weer lekker slapen
De volgende dag (vandaag) zijn we om 6:15 opgestaan en nadat we weer ff geskypt hadden, ontbeten en boodschapjes hadden gedaan zijn we weer op pad gegaan. We hebben vandaag een hike om Phelps Lake gemaakt. Duurde zo'n 4 uur. Heerlijk langs stroomversnellingen en om het meer. Prachtig en vooral veel groen.
Na de hike zijn we weer gaan lunchen en onderweg hebben we een eland gezien. Yeeeh.

Nu lekker op de kamer de site updaten. Straks lekker eten. Morgen nog 1 hike in Grand Teton en daarna door naar YELLOWSTONE.

Fijn weekend allemaal. X van ons.

• 23 Juli 2011 - 00:38

Jaap En Sas.:

Leuk dat jullie ons volgen, en blijft vooral reageren.

• 23 Juli 2011 - 05:07

Mario:

zier er allemaal goed uit. Gelukkig heb ik hier ook mooi weer.

• 23 Juli 2011 - 06:52

Eelco:

Ziet er weer prachtig uit! Wel een beetje klein buitenkeukentje ;-)

Geniet! Hier lijkt het wel herfst...

Dikke Knuffel! H&E

• 23 Juli 2011 - 22:14

Nic In Portugal:

HOI Jaap en Sasha, wat een waanzinnig avontuur! Hier vanuit Portugal doen we alles met boemel treintjes en een alpha pendular express en halen we de 244 km makkie!
    Morgen door naar Lissabon en daar nog een weekje op verkenning!
    Hier geen hamburgers maar bacchalou ( stokvis) en daar hebben ze voor iedere dag van het jaar een ander recept... krijg er vinnen van!
    Geniet jullie twee! doen wij ook
    grtz nic & leo

• 24 Juli 2011 - 10:49

Chrisstal:

het gaat lekker bij jullie, hier is het oud hollands k zomer,ergo, je mist niets!!!! amuseer je, mooie foto's mooi verslag. keep going.groetjusssssssss

• 25 Juli 2011 - 08:02

Jenno:

Dat is het helemaal. Hamburgers als
    ontbijt ;-)

• 25 Juli 2011 - 21:06

Chrisstal:

lijkt op Peter Eland

• 25 Juli 2011 - 21:07

Chrisstal 2:

die laatste foto bedoel ik hihiihihhiih

• 31 Juli 2011 - 21:41

Marcel En Sabine:

Wauw....wat een waanzin reis!!! Super leuk om jullie zo te volgen. X