Het is bijna zover... - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Jaap en Sascha - WaarBenJij.nu Het is bijna zover... - Reisverslag uit Maassluis, Nederland van Jaap en Sascha - WaarBenJij.nu

Het is bijna zover...

Door: Sascha & Jaap

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Sascha

11 Juli 2011 | Nederland, Maassluis

Morgenochtend om 10:30 vliegen we richting Minneapolis en daar stappen we over op de vlucht naar Las Vegas.

Als het volgens schema gaat landen we daar om 15:45 plaatselijke tijd. Hier is het 9 uur later dus bij jullie is het midden in de nacht.

We hopen genoeg wifispots tegen te komen om jullie te kunnen laten weten en laten zien wat we meemaken.

Jaap & Sas

• 11 Juli 2011 - 20:38

Wendy:

Hoi sas en jaap,

Wij wensen jullie een relaxte vlucht en hopen dat dag 1 snel voorbij is want dan gaat het beginnen...... Heel veel plezier!!!!

• 12 Juli 2011 - 09:07

Liesbeth:

hoi lieve schatten, heel veel plezier en genieten. doe voorzichtig. ga veel zien en beleven, maar dat komt vast wel goed.
    dikke kussen.
    lies

• 12 Juli 2011 - 20:02

Jacky:

Heeeel veeeeeel plezier!!

• 13 Juli 2011 - 07:33

Steven En Brenda:

Hoi Jaap en Sas,

Maak er weer een reis van om nooooooit te vergeten!!!!!

We "reizen" met jullie mee en kijken uit naar jullie verhalen.

• 13 Juli 2011 - 20:49

Belinda En René:

Hey Sas en Jaap,

Wat leuk dat jullie de USA weer onveilig gaan maken. Het wordt vast weer een fantastische reis. Geniet ervan!!!!!

Groetjes van Belin en René

• 13 Juli 2011 - 23:46

M & M:

hi folks , hopende dat alles goed is verlopen en jullie uitgerust aan jullie mooie trip kunnen gaan beginnen , vanuit een zeer nat en stormachtig nederland , de groetjes xx

• 14 Juli 2011 - 18:45

Wieger:

Hele fijne vakantie jongens, hoor je nog wel....groetjes wieger!!!!!

• 14 Juli 2011 - 19:43

Jan En Ria:

Ha lieverds,

Het is hier vreselijk vies, nat en stormachtig weer!
    Jullie hebben het goed uitgekiend om precies nu weg te zijn.
    Gaat alles goed bij jullie?
    Niet te veel gegokt in de casino's?
    Morgen vertrekken jullie uit Las Vegas als ik het goed heb, en gaan dan beginnen aan jullie rondreis!
    Heel veel plezier en geniet ervan!
    Liefs van je paps en mams

• 15 Juli 2011 - 11:03

Sandy:

Jawel, zelfs ik haak aan....ben zo goed in dit soort dingen. Razend nieuwsgierig hoe jullie het hebben maar kan het wel een beetje raden. Geniet er inderdaad van en wij wachten met smart op het eerste verslag!

Dikke kus Jan en Sandy

• 15 Juli 2011 - 11:30

Mario:

Ha jaap en Sas,

Hoop dat jullie een gode vlucht hebben gehad en dat jullie beter weer hebben dan ik.

• 15 Juli 2011 - 15:56

Chris:

en , zijn jullie er al????