Leaving Las Vegas - Reisverslag uit Kanab, Verenigde Staten van Jaap en Sascha - WaarBenJij.nu Leaving Las Vegas - Reisverslag uit Kanab, Verenigde Staten van Jaap en Sascha - WaarBenJij.nu

Leaving Las Vegas

Door: Sascha & Jaap

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Sascha

15 Juli 2011 | Verenigde Staten, Kanab

Ja, ja, daar zijn we dan. Internet was vrij kostbaar dus we hebben gewacht tot we serieus wat te melden hadden.

We zijn afgelopen dinsdag om een uur of 4 (locale tijd) in Las Vegas aangekomen. Bij jullie 1 uur 's nachts. Wat een hitte...zo'n 38 graden. Heerlijk in een spijkerbroekie.
We hebben de taxi naar het Stratospherehotel genomen en ingechecked. Probleem was nu wakker blijven. We hebben een duik in het zwembad genomen en lekker geluierd. Om 9 uur locakle tijd gaan slapen. We zijn 24 uur op geweest en als een blok in slaap gevallen.

De volgens dag zijn we naar de strip gelopen. Het was nog vroeg en nog maar 34 graden pfffff. Maar in de schaduw prima te doen. Uiteindelijk zijn we al met al tot halverwege de strip gekomen. Echt het ene hotel is nog mooier en indrukwekkender dan het andere...fantastisch. Maar toen weer terug. We waren gebroken en de volgende dag spierpijn en protesterende voeten. We hebben het lekker rustig gehouden en zijn naar Fremont Experience geweest. Overdag niet erg indrukwekkende eerder vergane glorie. Als we terug zijn in LV gaan we 's avonds zodat we de tunnel van tv-schermen kunnen meemaken.

Tussendoor getukt in het hotel en om 22 uur waren we klaar voor DE Cirque du Soleil show van de strip "O". Die was echt ook helemaal geweldig. De show speelt zich af in water. Een bassin vult zich met water en het volgende moment verschijnt er een podium. De kostuums, make-up...alles was even indrukwekkend. Daarna met de bus terug naar het hotel. Ach die voetjes.

Vandaag, vrijdag, hebben we de superdeluxe auto opgehaald. Wat nou Prius gewoon een Nissan Altima van alle gemakken voorzien. Rijdt heerlijk, volgens Jaap, zit goed volgens ons allebei en volgeladen met de reistassen zijn we op weg naar Kanab gegaan. Gelukkig is internet hier gratis en goed werkend. Tot de volgende keer. We gaan nu lekker slapen. Morgen op weg naar Lake Powel.

Weltrusten en eh voor de meeste van jullie werkse.

• 16 Juli 2011 - 05:23

Ha Kanjers:

Wat fijn om wat van jullie te horen en wat heerlijk dat jullie zo genieten....
    Pfff de zon is hier ver te zoeken. Het is echt noodweer geweest! Maar nog 2 nachtdiensten en dan hebben wij ook vakantie!!!!

Super gave foto's heb je al geplaatst. Leuk, zo ben ike r toch een beetje bij ;-) Geniet van al het moois....
    Ik kijk uit naar jullie volgend verslag.
    Ik ga nu tukken....Love you x

ps mick moet geopereerd worden maar we weten nog niet wanneer.

• 16 Juli 2011 - 11:13

Jan En Ria:

Prachtige foto's!
    Nou al last van je voetjes...dat begint goed!
    Ben nu zaterdagmiddag, aan het oppassen.
    Jullie krijgen een kusje van Lente!
    groetjes en hopen maar weer snel op een nieuw bericht van jullie!

• 16 Juli 2011 - 14:56

Mario:

Ik weet in inder geval waaar ik de volgende keer heen ga.

• 17 Juli 2011 - 08:59

Lies:

`hoi lieverds. dat ziet er weer zo leuk uit. vooral de little white chapel. 5 jaar geleden alweer. super. lekker genieten en tot de volgende place to be. kussie

• 17 Juli 2011 - 12:14

Belinda & René:

Dat ziet er heel herkenbaar uit allemaal! Ook The Little White Chapel, voor ons ruim 9 maanden geleden.... Zijn een beetje jaloers :-) Geniet ervan!! Lake Powel is ook leuk, lekker bootje huren. Gaan jullie nog naar Page? Echt doen en dan vooral de upper Canyons bezoeken, zoooo mooi! Groetjes uit een regenachtig Nederland.

• 17 Juli 2011 - 12:19

Chrisstal:

foto's gezien , verslag gezien, ziet er toppie uit, geniet ervan......oja Jaap , Juno 100.....rijdt bijna , nog een paar onderdelen hahahahh.gr Chris

• 17 Juli 2011 - 19:37

Je Zussie:

Echt leuk joh om dit te lezen en zeker ook de foto's zijn echt leuk. Ik zie het al jullie hebben het super naar jullie zin, maar daar was ik ook niet bang voor. Ben benieuwd wat er allemaal nog komen gaat.
    Dikke kus van ons en natuurlijk van Lente en Jesse. XXXX

• 27 Juli 2011 - 17:20

Lindsay:

WAUWWWWWW:O dat hotel is niet normaaal!! hoe gaaaf is dat!! zijn jullie nog naar jullie trouwplekkie geweest voor een foto:D? haha liefs xxxxxxxxxxx