Dag 3 - alweer Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jaap en Sascha - WaarBenJij.nu Dag 3 - alweer Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jaap en Sascha - WaarBenJij.nu

Dag 3 - alweer Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Jaap en Sascha

28 December 2012 | Thailand, Bangkok

Bedankt voor jullie reacties. Dat is echt weer leuk om te lezen.

Gisteren zijn we heel de dag met Co op pad geweest. Toen we het boekten voor een hele dag dacht ik echt van 9 uur is wel lang, maar die zijn voorbij gevlogen.

Om half 9 zouden we opgehaald worden, not dus. Dus Toektoek geregeld en gelukkig op tijd voor de fietstrip bij het Hotel. Na instructies zijn we op pad gegaan. Niet normaal door ieder klein straatje van Chinatown en uiteindelijk met de trein buiten Bangkok terecht gekomen.
Op betonnen paden aangelegd langs het water of eigenlijk meer boven het water gefietst en de verschillende lagen van rijkdom en armoe gezien. Het mooie is dat alles hier naast elkaar leeft.
Halverwege de middag met de longtailboot en de Skytrain terug naar Bangkok en weer door andere ministraatjes van Chinatown terug naar het startpunt.

En vies dat we waren. Alles plakte en was bruin/zwart. Vervolgens met een leuke Nederlandse meid die alleen reist naar Koh San Rd gelopen, lekker wat gegeten en weer zo'n vervelende massage genomen en toen bij het hotel na een heerlijke douche als een blok in slaap gevallen.

Vandaag gaan we naar Kanchanburi (River Kwai) voor 3 dagen, 2 nachten. Alles is geregeld, best raar dat we weten hoe de komende 3 dagen eruit zien, maar rond kerst en oud en nieuw is er al veel vol en ja daar hadden we ff geen rekening mee gehouden.

We kunnen vast wel ergens een internetcafe of iets vinden, maar zo niet dan horen/lezen jullie pas weer over een paar dagen wat.

See you next time.

Kus van ons.

• 28 December 2012 - 08:39

Jeremy:

Ha Sascha en Jaap,

Leuk om jullie reisverslagen te lezen. Lekker weer daar ook. (Hier helaas alleen maar regen)
    Volgens mij komen jullie helemaal weer uitgerust terug na al die massages.

Hebben de Toektoeks wel weinig vertraging? Zo ja, wellicht is het dan wel iets voor hier in Nederland.

Nog veel plezier in Kanchanburi. Ik lees nog wel hoe het was daar.

CU,

J.

• 28 December 2012 - 10:49

Ria En Jan:

Lieve groetjes van ons en vooral lekker genieten daar.
    Ben heel benieuwd hoe het daar Kanchanburi is!
    We horen het wel weer.
    Gefeliciteerd met je zusje trouwens!
    doei doei.

• 28 December 2012 - 13:15

Leon Jeannette En Joey:

Hallo Jaap en Sas,

Leuk jullie verslag te lezen.
    Leuke foto in de tjoek tjoek.

Laterzzzzzz

• 28 December 2012 - 19:00

Belinda En Rene:

Lieve wereldreizigers!

Je moeder was zo lief om ons ons het linkje door te sturen, omdat ze dacht dat wij dat wel leuk zouden vinden. Ja, natuurlijk vinden wij dat leuk! Wat gaaf dat jullie dit keer in Thailand zijn. Wij hebben de reisverslagen van de afgelopen 3 dagen achter elkaar gelezen, leuk om jullie zo te volgen....
    Heel veel plezier daar en we zien uit naar de volgende verslagen.

Groetjes uit een regenachtig Nederland van Belinda en Rene

• 28 December 2012 - 22:00

Mario:

Hallo lieve Sas en Jaap,. IK hoop dat het jullie het heel erg leuk naar jullie zin zullen hebben.

Mario

• 29 December 2012 - 21:02

Wendy :

Hoi sas en Jaap, gelukkig hebben jullie het zo naar je zin. Wel lache zeg zon toetoep haha. Ben benieuwd hoe het bij river kwai is. De kerstdagen waren erg gezellig. We hebben nog geschaatst bij de uithof met pap en mam. Lente ging heel goed op d'r schaatsen. Ze glee zo weg. Komt door de skates haha. Oja gister is lente overgegaan naar badje 4!!!! Super he! Jullie nog heeeel veeeeel plezier en tot jullie volgende verslag. Dikke kus van de kids.

• 30 December 2012 - 13:46

Piet Bongaards:

Hoi Jaap en Sascha,fijn dat ik weer achterop mee mag genieten van jullie vakantie.
    Ik was nog niet in Bangkok geweest dus kijk ik via jullie foto s mijn ogen uit.

Groeten Piet.